Tanácsadás & Tréning

Ha ügyfélszolgálati vagy contact center működését szeretné fejleszteni, nálunk a gyakorlati tudás nem ígéret, hanem napi szinten alkalmazott tapasztalat. Tanácsadási és tréningprogramjaink célzottan, mérhető eredményekre fókuszálva segítik a hatékonyabb működést, legyen szó szervezetfejlesztésről, értékesítési teljesítményről vagy technológiai megoldásokról.

Konzultáció szakértővel

Tapasztalatból építkezünk

Tanácsadási megoldásaink lefedik a teljes ügyfélszolgálati spektrumot: gyorsauditok, költséghatékonyság-vizsgálat, HR- és folyamatoptimalizálás, rendszerbevezetési támogatás, IT-biztonsági tanácsadás. Tréningjeink több tízmillió ügyfélkontakt és több ezer óra operátori, illetve vezetői tapasztalat alapján épülnek fel, így a résztvevők valódi helyzetekre felkészülve térnek vissza a munkába.

Miért a Protocall?

  • Több évtizedes működési tapasztalat ügyfélszolgálati környezetben
  • Saját, bizonyított módszertanok és esettanulmányok
  • Gyakorlatorientált tréningek, nem elméleti képzések
  • Testreszabott tanácsadási és oktatási programok
  • Folyamatos támogatás a megvalósítás során is

Tegyen próbára minket!

A Praktiker és Protocall közötti hatékony, sikeres együttműködés alapja a folyamatos párbeszéd, az együtt gondolkodás és a vevőbarát, ügyfélorientált szemlélet.

Praktiker Zrt.

Megbízhatóak, gyorsak, pontosak és rugalmasak. Szeretünk velük dolgozni.

Provident Pénzügyi Zrt.

A Protocall csapata a szerződéskötéstől a hívásfogadásig nagyfokú együttműködést és profizmust tanúsított, a kapacitásszükségletünket rugalmasan biztosította, rövid idő alatt igényünknek megfelelő létszámú és minőségű munkaerő állományt teremtett a feladat precíz és hatékony elvégzésére. A közös munka során egy barátságos, segítőkész csapatot ismertünk meg Bennük, szakmailag felkészült vezetőkkel és kapcsolattartókkal, ügyintézőkkel. Az ügyfélszolgálati tevékenységük során, erőforrás optimalizált ügyintézői kapacitást biztosítottak, jelentős segítséget nyújtottak, nagy figyelmet fordítva az elvárt minőségi mutatók betartásra.

MBH Bank

A Yettel számára nagyon fontos szempont, hogy olyan partnerrel dolgozunk akire feltétel nélkül minden feladatot rá tudunk bízni, az eladási számokon túl értéket teremtenek és ügyfeleink általuk még elégedettebbek lesznek szolgáltatásainkkal.
Ezeket az igényeket a Protocall az első perctől biztosította számunkra, mi más mutathatja az elégedettségünket mint a közel 10 éves együttműködésünk.

Yettel Magyarország

P - profi
R - rugalmas
O - operátorbarát
T - termelékeny
O - okos
C - célratörő
A - aktív
L - lelkiismeretes
L - lelkes

Colonnade Insurance S.A. Magyarországi Fióktelepe

Szolgáltatás flow

1. Célok és kihívások meghatározása

közösen áttekintjük, hogy mely területeken szeretne fejlesztést.

2. Gyorsaudit és helyzetelemzés

szakértőink felmérik a folyamatokat, rendszereket és teljesítmény-mutatókat.

3. Akcióterv és program kialakítása

konkrét javaslatokat adunk a fejlesztésre, tréningekre vagy rendszeroptimalizálásra.

4. Megvalósítás támogatása

aktívan részt veszünk a változtatások bevezetésében és az új rendszerek működtetésében.

5. Tréningek lebonyolítása

célzott, interaktív képzéseink azonnal alkalmazható tudást biztosítanak.

6. Eredmények mérése és utánkövetés

riportok és visszamérések alapján ellenőrizzük a fejlesztés hatását, és szükség esetén további finomhangolást javaslunk.