Mit nyújtunk?

A call center szolgáltatás hallatán a legtöbben úgy vélik, pontosan ismerik a kínált megoldások körét, de mi szeretjük meglepni leendő ügyfeleinket!

A klasszikus híváskezelési feladatok mellett számos olyan területen is kiszolgálhatjuk Önt, amire talán nem is gondolt. Online adatszolgáltatások, kutatás-visszamérés, márkaépítés, nyomtatott és elektronikus DM kampányok lebonyolítása, csupán néhány példa azokra a területekre, ahol éppoly biztosan mozgunk, mint a specializálódott ügynökségek.

Válogasson bátran szolgáltatásaink közül! Legyen szó rész-, vagy komplex megoldásokról, ránk számíthat!

Ügyfél­szolgálatok teljes körű átvilágítása, fejlesztése, tanácsadás

Inbound contact center szolgáltatások

  • klasszikus telefonos ügyfélszolgálat
  • vevőszolgálat
  • helpdesk
  • reklamáció-kezelés
  • FMCG infóvonal
  • lecsorduló és túlcsorduló hívások kezelése
  • nem tervezett híváscsúcsok kezelése
  • tudakozó
  • kampányvonal
  • hangposta
  • értékesítés ügyfélszolgálati hívások alapján
Érdekel

Outbound contact center szolgáltatások

  • telesales, direkt és indirekt értékesítés
  • cross & up-selling
  • időpont-egyeztetés értékesítéshez (lead generálás)
  • kampányok utókövetése (follow-up)
  • ügyfelek újraaktiválása
  • személyes értékesítés hatósági vizsgával rendelkező futárokkal az ország egész területén
  • soft collection
  • ügyfél-elégedettségmérés
  • közvélemény-kutatás
  • marketing (GDPR) nyilatkoztatás
Érdekel

Back office szolgáltatások

  • adatbázis-frissítés és -építés
  • adatbázis-tisztítás, törzsadatkezelés
  • email / postai levél megkeresések kezelése
  • on-line chat
  • chatbot
  • social media kommunikáció (facebook, twitter)
Érdekel

ÉRDEKEL

Tetszett, amit olvasott? Ennek örülünk!

Kérjük, adja meg nevét, elérhetőségeit, jelölje meg az Önt érdeklő szolgáltatáscsomagot (akár többet is) és munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot!

Kérjük, jelöljön be legalább egy jelölőnégyzetet, ha tovább kíván haladni.