Mi nem csak ügyfélszolgálatot építünk. Élményt tervezünk.

Ismerje meg széleskörű contact center megoldásainkat és növelje ügyfelei elégedettségét és bevételét!
Konzultáció szakértővel

Bejövő ügyfélszolgálat – amikor fontos, hogy valaki mindig ott legyen

Legyen szó klasszikus ügyfélszolgálatról, vevői támogatásról vagy kampányvonalról, bejövő szolgáltatásainkat több csatornán (telefon, e-mail, chat, social media) biztosítjuk – rugalmasan, az Ön igényeihez igazítva.

Dedikált vagy megosztott csapattal, 7/24 vagy normál nyitvatartással, magyarul és idegen nyelveken is.

Dolgozhatunk a saját rendszereinkben vagy integrálódhatunk az Ön platformjába – gyorsan, egyszerűen, többféle árazási modellben.

Amit kínálunk:

  • Komplex ügyfélszolgálat
  • Vevőszolgálat
  • Helpdesk
  • Reklamációkezelés
  • FMCG infóvonal
  • Túlcsorduló hívások kezelése
  • Nem tervezett híváscsúcsok lefedése
  • Kampányvonalak működtetése

 

Kimenő kampányaink – amikor a kapcsolatfelvétel is élményt ad

Kimenő hívásainkat több nyelven, magasan képzett és tapasztalt csapatunkkal végezzük – operátoraink és vezetőink is rutinos értékesítők, akik rendszeres tréningeken fejlesztik tudásukat.

Minden projektünket az adott megbízóra szabjuk: az értékesítési stratégia, a szkript, a célcsoport – mind testreszabott. Igény esetén minőségi, jól szegmentálható, GDPR-kompatibilis B2B és B2C adatbázisokat is biztosítunk.

Értékesítési szakértőink által írt telefonos scriptekkel tovább növelhető a kampány hatékonysága.

Amit kínálunk:

  • Telesales – direkt és indirekt értékesítés
  • Cross- és up-selling kampányok
  • Időpont-egyeztetés értékesítéshez (leadgenerálás)
  • Kampányok follow-upja
  • Ügyfél-újraaktiválás
  • Követeléskezelés (soft collection)
  • Ügyfél-elégedettség-mérés
  • Közvélemény-kutatás
  • Marketing (GDPR) nyilatkoztatás

 

AI és digitális megoldások – az ügyfélszolgálat új dimenziója

„Az AI nem váltja ki az embert. Csak felszabadítja.”

Megoldásainkkal az ügyfélszolgálat és az értékesítés hatékonyabb, gyorsabb és elérhetőbb lesz – miközben a humán erőforrás ott koncentrál, ahol igazán számít.

Virtuális asszisztenseink az egyszerűbb ügyeket önállóan kezelik, így kollégáid több időt fordíthatnak a komplexebb, emberi figyelmet igénylő feladatokra.
Technológiáink folyamatos rendelkezésre állást, magasabb ügyfélélményt, jobb minőségbiztosítást és akár 30% költségmegtakarítást is hozhatnak.

Akár egyedi hangmintával is beállítható AI-megoldásaink jól illeszkednek a márkádhoz – legyen szó teljes automatizálásról vagy hibrid, élőhangos támogatásról.

Tesztelje most!
Beszélgessen a Protocall Voice Agent-jével élőben, és tapasztalja meg, milyen egy modern, virtuális kolléga.
Hívja a következő számot:

Szolgáltatásaink:

  • Virtuális ügyfélszolgálati asszisztens
  • Virtuális értékesítési asszisztens
  • Interaktív AI menürendszer
  • Automatizált kimenő hívások
  • Chatbot és chat agent
  • Tudástár asszisztens
  • AI alapú Quality Management
  • Hibrid megoldások: AI + élőhang

 

Tanácsadás & Tréning – tapasztalatból építkezünk

Ha ügyfélszolgálati vagy contact center működésedet fejlesztenéd, nálunk a gyakorlati tudás nem ígéret – hanem napi szinten alkalmazott tapasztalat.
Több évtizedes működésünk során kialakított módszertanainkkal segítünk új és meglévő rendszerek átgondolásában, optimalizálásában és bevezetésében – legyen szó HR-, folyamat-, vagy technológiai kérdésekről.

Komplex szervezetek esetén gyorsaudit során mérjük fel a működést, KPI-okat és háttérrendszereket, majd akciótervet készítünk a racionalizálásra. A megvalósításban is aktívan részt veszünk: végigkísérjük a fejlesztéseket, rendszerbevezetések és belső változások során is.

Tréningjeink több tízmillió ügyfélkontakt és több ezer órányi operátori és vezetői tapasztalat alapján épülnek fel – célzottan, gyakorlatiasan, valódi eredményekre fókuszálva.

Szolgáltatásaink:

  • Ügyfélszolgálati gyorsaudit
  • Telesales tanácsadás
  • Általános contact center tanácsadás
  • Rendszerbevezetési támogatás
  • Költséghatékonyság-vizsgálat
  • IT-biztonsági tanácsadás
  • Ügyfélszolgálati és telemarketing tréningek

 

Érdekel a szolgáltatás

Szívesen segítünk megtalálni az Ön cégéhez illő megoldást.

Kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot, és kollégánk 1 napon belül felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy személyre szabott javaslatot adhassunk.


    A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező.