Ügyfélmenedzser

Készen állsz arra, hogy karrieredet magasabb szintre emeld, és megbízható partnerré válj a biztosítási szektorban? Motivált, kiváló emberi készségekkel rendelkező munkatársakat keresünk dinamikus csapatunkba. Ha inspirál a kapcsolatteremtés, stabilitást keresel, és valós hatást szeretnél gyakorolni az ügyfelek pénzügyi jólétére, olvass tovább!
Jelentkezem

Csatlakozz hozzánk Ügyfélmenedzserként a call centeres biztosítási szektorban!

 

Kiváló kommunikációs készséged van?

Élvezed az ügyfelekkel való kapcsolattartást?

Ha stabil és hosszú távú karrierre vágysz egy dinamikusan fejlődő iparágban, akkor nálunk a helyed! Ügyfélmenedzserként biztosítási termékeinkkel kapcsolatos kérdésekben támogatod majd ügyfeleinket, és segítesz nekik megtalálni a kedvező megoldásokat. Nem csak call centeres munka – Te leszel az ügyfelek bizalmi partnere!

 

Mit nyújtunk számodra?

  • Stabil, versenyképes jövedelem – Érd el a céljaidat, és mi megjutalmazzuk az eredményeidet!
  • Folyamatos fejlődés és képzés – Nálunk nem állsz meg, mindig tanulhatsz új dolgokat, így építheted karriered a biztosítási területen.
  • Rugalmas munkavégzés – Lehetőséged lesz az otthoni munkára is, hogy a magánéleted is egyensúlyban tarthasd.
  • Támogató csapat – Egy összetartó, pozitív légkörben dolgozhatsz, ahol segítjük egymást a siker felé vezető úton.

 

Mit várunk tőled?

  • Kommunikációs képességeidet szeretnénk megismerni – légy meggyőző, empatikus és ügyfélközpontú.
  • Call centeres tapasztalat előny, de nem feltétel, ha szeretnél ebbe a világba belekóstolni, mi megtanítjuk neked a szükséges készségeket
  • Szükséges végzettség – közgazdasági érettségi, diploma vagy biztosításközvetítői végzettség.
  • Motiváció és célorientáltság – Számítanak a teljesítményedre – ha szereted a kihívásokat, itt kiteljesedhetsz.

 

Ne hagyd ki ezt a lehetőséget! Jelentkezz most, és légy Te is a biztosítási világ sikeres ügyfélmenedzsere! Várjuk jelentkezésed egy rövid űrlap kitöltésével!

Tudj meg többet rólunk

Díjaink

2010

Az Év Kiváló Call Centere

2011

Az Év Kiváló Call Centere

2012

Az Év Kiváló Call Centere

2019

Az Év Kereskedője Díj
(BKIK, XII. kerület)

2019

Szerethető Munkahely Díj

2020

Szerethető Munkahely Díj

2020

Employer Branding Különdíj
(DreamJobs)