Kimenő értékesítési kampány egészség- és szépségipari ügyfélnek
A feladat
Egy európai kozmetikai és gyógyhatású termékeket forgalmazó gyártó közvetlen értékesítési kampányt indított. A cél: növekvő ügyfélkör és stabil csomagmegrendelések telefonon keresztül. A kampány gyors rajtra és minőségi, bizalmat ébresztő ügyfélkezelésre épült.
A megoldásunk
- Tudásmegosztás + felkészítés
A szakmai tréninget az ügyfél biztosította, míg a sales-, ügyfélkezelési és kifogáskezelési felkészítést a Protocall szakértői csapata tartotta, gyakorlatorientált módszerekkel. - Scriptfejlesztés és rendszerprogramozás
A beszélgetési forgatókönyvet szakértőink dolgozták ki, az ügyféllel egyeztetve, több évtizedes telesales tapasztalatunkra építve. - A kampány a Protocall által biztosított rendszeren futott, ahol a scriptet teljes körűen felprogramoztuk – így a hívások során nemcsak a hatékonyság nőtt, hanem az adminisztráció is egyszerűbbé, pontosabbá vált.
- Folyamatos minőségbiztosítás
A hívásokat élőben és utólag is monitoroztuk, majd azonnali visszajelzésekkel és célzott fejlesztésekkel javítottuk az operátorok teljesítményét. - Zökkenőmentes működés
Napi riporting, strukturált visszacsatolás, zárt FTP adatkezelés és megbízható adatmozgás biztosította a kampány stabil működését.
Eredmények
- Az operátorok már az első héten teljesítették az elvárt értékesítési célszámokat
- A kampány során folyamatosan nőtt a zárási arány
- Néhány hónap után sikerült növelni a kosárértéket, azaz egy hívásra eső rendelés értékét
- A megbízó teljes elégedettséggel hosszabbította meg az együttműködést
Mit tapasztalt az ügyfél?
„A Protocall nemcsak végrehajtotta az értékesítést – fejlesztette is a folyamatokat. A kampány úgy futott, mintha belső csapattal dolgoztunk volna.”
