Bejövő ügyfélszolgálat

A Protocall bejövő ügyfélszolgálati megoldásai biztosítják, hogy ügyfelei minden esetben választ kapjanak, bármely csatornán érkezzen is a megkeresés. Rugalmas, többnyelvű csapatunk dedikáltan vagy megosztottan is dolgozhat, az Ön rendszereihez illeszkedve, akár 7/24-ben. Így ügyfélélménye stabil, költségei pedig kiszámíthatóak maradnak.

Konzultáció szakértővel

Bejövő ügyfélszolgálat

A Protocall bejövő ügyfélszolgálati megoldásai biztosítják, hogy ügyfelei minden esetben választ kapjanak, bármely csatornán érkezzen is a megkeresés. Rugalmas, többnyelvű csapatunk dedikáltan vagy megosztottan is dolgozhat, az Ön rendszereihez illeszkedve, akár 7/24-ben. Így ügyfélélménye stabil, költségei pedig kiszámíthatóak maradnak.

Konzultáció szakértővel

Amikor fontos, hogy valaki mindig ott legyen

Legyen szó klasszikus ügyfélszolgálatról, helpdeskről, reklamációkezelésről vagy kampányvonalakról, szolgáltatásaink minden csatornát lefednek: telefon, e-mail, chat, social media. Dedikált vagy megosztott operátoraink biztosítják az ügyfélkiszolgálást normál vagy non-stop rendelkezésre állással. Rendszereink és folyamataink gyorsan illeszthetők, így akár az Ön CRM-jébe vagy ticketing rendszerébe is integrálódunk.

Miért a Protocall?

Több évtizedes tapasztalat az ügyfélszolgálati iparágban
Magasan képzett, nyelvtudással rendelkező operátorok
Teljes rugalmasság a munkaidőben és a csapatméretben

Költséghatékony árazási modellek (dedikált, megosztott, időarányos)

Megbízható technológiai háttér, adatbiztonság és GDPR-kompatibilitás

Tegyen próbára minket!

A Praktiker és Protocall közötti hatékony, sikeres együttműködés alapja a folyamatos párbeszéd, az együtt gondolkodás és a vevőbarát, ügyfélorientált szemlélet.

Praktiker Zrt.

Megbízhatóak, gyorsak, pontosak és rugalmasak. Szeretünk velük dolgozni.

Provident Pénzügyi Zrt.

A Protocall csapata a szerződéskötéstől a hívásfogadásig nagyfokú együttműködést és profizmust tanúsított, a kapacitásszükségletünket rugalmasan biztosította, rövid idő alatt igényünknek megfelelő létszámú és minőségű munkaerő állományt teremtett a feladat precíz és hatékony elvégzésére. A közös munka során egy barátságos, segítőkész csapatot ismertünk meg Bennük, szakmailag felkészült vezetőkkel és kapcsolattartókkal, ügyintézőkkel. Az ügyfélszolgálati tevékenységük során, erőforrás optimalizált ügyintézői kapacitást biztosítottak, jelentős segítséget nyújtottak, nagy figyelmet fordítva az elvárt minőségi mutatók betartásra.

MBH Bank

A Yettel számára nagyon fontos szempont, hogy olyan partnerrel dolgozunk akire feltétel nélkül minden feladatot rá tudunk bízni, az eladási számokon túl értéket teremtenek és ügyfeleink általuk még elégedettebbek lesznek szolgáltatásainkkal.
Ezeket az igényeket a Protocall az első perctől biztosította számunkra, mi más mutathatja az elégedettségünket mint a közel 10 éves együttműködésünk.

Yettel Magyarország

P - profi
R - rugalmas
O - operátorbarát
T - termelékeny
O - okos
C - célratörő
A - aktív
L - lelkiismeretes
L - lelkes

Colonnade Insurance S.A. Magyarországi Fióktelepe

Szolgáltatás flow

1. Igényfelmérés és ajánlatadás

közösen áttekintjük a hívásmennyiséget, csatornákat és elvárásokat, majd testreszabott ajánlatot készítünk.

2. Bevezetés és betanítás

csapatunk rövid felkészítési idő alatt megismeri az Ön termékét, folyamatait és kommunikációs stílusát.

3. Technikai integráció

szükség esetén összehangoljuk rendszereinket az Ön CRM-jével vagy ticketing platformjával.

4. Éles indulás

az egyeztetett menetrend szerint elindítjuk a bejövő ügyfélszolgálatot.

5. Folyamatos működés és riportálás

ügyfelei minden esetben választ kapnak, Ön pedig rendszeres riportokon keresztül nyomon követheti az eredményeket.

6. Rugalmasság és skálázhatóság

igény szerint bővíthető a csapat mérete, a nyelvek köre vagy a rendelkezésre állás mértéke.