Bejövő ügyfélszolgálat
A Protocall bejövő ügyfélszolgálati megoldásai biztosítják, hogy ügyfelei minden esetben választ kapjanak, bármely csatornán érkezzen is a megkeresés. Rugalmas, többnyelvű csapatunk dedikáltan vagy megosztottan is dolgozhat, az Ön rendszereihez illeszkedve, akár 7/24-ben. Így ügyfélélménye stabil, költségei pedig kiszámíthatóak maradnak.
Bejövő ügyfélszolgálat
A Protocall bejövő ügyfélszolgálati megoldásai biztosítják, hogy ügyfelei minden esetben választ kapjanak, bármely csatornán érkezzen is a megkeresés. Rugalmas, többnyelvű csapatunk dedikáltan vagy megosztottan is dolgozhat, az Ön rendszereihez illeszkedve, akár 7/24-ben. Így ügyfélélménye stabil, költségei pedig kiszámíthatóak maradnak.
Amikor fontos, hogy valaki mindig ott legyen
Miért a Protocall?
Költséghatékony árazási modellek (dedikált, megosztott, időarányos)
Tegyen próbára minket!
Szolgáltatás flow
1. Igényfelmérés és ajánlatadás
közösen áttekintjük a hívásmennyiséget, csatornákat és elvárásokat, majd testreszabott ajánlatot készítünk.
2. Bevezetés és betanítás
csapatunk rövid felkészítési idő alatt megismeri az Ön termékét, folyamatait és kommunikációs stílusát.
3. Technikai integráció
szükség esetén összehangoljuk rendszereinket az Ön CRM-jével vagy ticketing platformjával.
4. Éles indulás
az egyeztetett menetrend szerint elindítjuk a bejövő ügyfélszolgálatot.
5. Folyamatos működés és riportálás
ügyfelei minden esetben választ kapnak, Ön pedig rendszeres riportokon keresztül nyomon követheti az eredményeket.
6. Rugalmasság és skálázhatóság
igény szerint bővíthető a csapat mérete, a nyelvek köre vagy a rendelkezésre állás mértéke.
