Kimenő értékesítési kampány egészség- és szépségipari ügyfélnek

A feladat

Egy európai kozmetikai és gyógyhatású termékeket forgalmazó gyártó közvetlen értékesítési kampányt indított. A cél: növekvő ügyfélkör és stabil csomagmegrendelések telefonon keresztül. A kampány gyors rajtra és minőségi, bizalmat ébresztő ügyfélkezelésre épült.

A megoldásunk

  • Tudásmegosztás + felkészítés
    A szakmai tréninget az ügyfél biztosította, míg a sales-, ügyfélkezelési és kifogáskezelési felkészítést a Protocall szakértői csapata tartotta, gyakorlatorientált módszerekkel.
  • Scriptfejlesztés és rendszerprogramozás
    A beszélgetési forgatókönyvet szakértőink dolgozták ki, az ügyféllel egyeztetve, több évtizedes telesales tapasztalatunkra építve.
  • A kampány a Protocall által biztosított rendszeren futott, ahol a scriptet teljes körűen felprogramoztuk – így a hívások során nemcsak a hatékonyság nőtt, hanem az adminisztráció is egyszerűbbé, pontosabbá vált.
  • Folyamatos minőségbiztosítás
    A hívásokat élőben és utólag is monitoroztuk, majd azonnali visszajelzésekkel és célzott fejlesztésekkel javítottuk az operátorok teljesítményét.
  • Zökkenőmentes működés
    Napi riporting, strukturált visszacsatolás, zárt FTP adatkezelés és megbízható adatmozgás biztosította a kampány stabil működését.

Eredmények

  • Az operátorok már az első héten teljesítették az elvárt értékesítési célszámokat
  • A kampány során folyamatosan nőtt a zárási arány
  • Néhány hónap után sikerült növelni a kosárértéket, azaz egy hívásra eső rendelés értékét
  • A megbízó teljes elégedettséggel hosszabbította meg az együttműködést

Mit tapasztalt az ügyfél?

„A Protocall nemcsak végrehajtotta az értékesítést – fejlesztette is a folyamatokat. A kampány úgy futott, mintha belső csapattal dolgoztunk volna.”