Kapcsolatokat építünk. Bizalmat teremtünk.

Közel két évtizede formáljuk a hazai ügyfélszolgálati élményt – technológiával, emberséggel és elkötelezettséggel.

SzolgáltatásokEsettanulmányok

Miben hiszünk?

Emberekkel foglalkozni az egyik legjobb dolog a világon. Egyszerűen szerelmesek vagyunk a Contact Center világába. De nem csupán szerelem az, amit csinálunk: értünk a szakmánkhoz. Értjük és beszéljük ügyfeleink és az ő ügyfeleik nyelvét is. Szakmai alázattal tekintünk minden feladatra, amit kapunk és mindannyian egy célért dolgozunk: hogy értéket teremtsünk. Munkánk sokszor szól arról, hogy problémát kell megoldanunk, de tapasztalatból tudjuk, hogy a kipróbált folyamatokon túl néhány jó szó és egy mosoly visz minket előre. Hiszünk az emberi kapcsolatokban és valljuk, hogy ez nem munka: Ez ügyfélSZOLGÁLAT! Ez a Protocall.

Közös értékeink

Társadalmi egyenlőség

Meggyőződésünk, hogy egy munkahelyen minden kollégát az eredménye minősít. Éppen ezért cégünknél kategorikusan elutasítunk minden vallási, etnikai, nemi, nemi identitásbeli, szociális alapú és egyéb diszkriminációt. E szemlélet nyomán 2017-ben csatlakoztunk a Nyitottak Vagyunk közösséghez, ezzel is kifejezve, hogy előítéletektől mentesen várjuk munkavállalóinkat.

Pályakezdők támogatása

Hiszünk abban, hogy mindenkinek egyenlő lehetőségeket kell biztosítanunk — függetlenül a hátterétől vagy tapasztalatától. Büszkén támogatjuk a fiatal szakembereket, és teret, mentorálást és önbizalmat biztosítunk számukra a növekedéshez és a sikerhez.

Megváltozott munkaképességűek foglalkoztatása
Alapelveinknek megfelelően természetesen várjuk a megváltozott munkaképességű kollégákat is. Az ő foglalkoztatásukon felül képzéseken, belső kommunikációs anyagokon, belső újságokon, valamint számos egyéb csatornán keresztül formáljuk a befogadó, toleráns munkatársi környezetünket – ezen keresztül pedig reményeink szerint a társadalmat is.
Kisgyermekes munkavállalók segítése

Egy édesanya gyermeke születése pillanatától fogva a világ legszebb hivatását végzi. Tapasztalatból tudjuk, hogy mekkora segítséget jelent a kisgyermekes anyukáknak, ha van egy munkahely, ahol szívesen várják akár új kollégaként, akár visszatérőként.

Stresszmentes munkahely
A kevesebb stressz nem csupán kiegyensúlyozottabb kollégákat ad nekünk, de kiegyensúlyozottabb embereket is a társadalomnak. Ennek érdekében támogatjuk az otthoni munkavégzést és odafigyelünk, hogy meglegyen az elegendő, minőségi szabadidő is. Kollégáinkat munkaidőben modern, kulturált irodákkal, tréningekkel, csapatépítő programokkal, szabadidejükben pedig sportolási lehetőségek biztosításával várjuk.
Energiata­karékosság
A fenntartható jövő a mában kezdődik. Irodáinkban energiatakarékos izzókat használunk, eszközeinket a nap végén kikapcsoljuk, a nem használt helyiségekben pedig nem fogyasztjuk feleslegesen az energiát. Talán kis dolgok, de minden nagy változás kis dolgokkal kezdődik.
A szelektív hulladékgyűjtés
Az egyik legsikeresebb példa arra, hogy egy apró kis odafigyeléssel micsoda szemléletváltozást lehet elérni.
Kerékpár­barátság
Imádunk bicajozni, így alap, hogy biztonságos biciklitárolási lehetőséget nyújtunk mindenkinek, akik szerint az élet két keréken a legzöldebb.

Szponzoráció

Az „Ép testben ép lélek” mottóját követve három színtéren is teszünk az egészséges életmód és a mozgáskultúra támogatásáért:

Cégünk a Gyulai István Memorial – Atlétikai Magyar Nagydíj kiemelt támogatója, az MTK Budapest FC támogatója a Pick Szeged kézilabdacsapatának kiemelt támogatója.

Ezeken túl 2016-ban megreformáltuk a karácsonyi céges ajándékozást is. Az egymásnak vásárolt tárgyakra való költés helyett egy-egy alapítványt támogatunk munkatársaink nevében.

Vezetőségünk

Metz Anita

Ügyvezető

A karrierjét az Első Pesti Telefontársaságnál és az MC Directnél kezdő Anita a contact center szegmensben eltöltött eddigi 25 évéből 17 évet menedzsment tagként dolgozott. 2009-ben vette át a Protocall call centerének irányítását – 2024-es ügyvezetői kinevezéséig telesales, valamint ügyfélszolgálati projektek százainak levezénylésével bizonyította abszolút felkészültségét. Szenvedélyesen szeret olvasni. Kedveli a focit, amit nem csupán nézni szeret, de gyakran játékosként is feltűnik a pályákon.

Lőrincz András

Üzletfejlesztési igazgató

Az ügyfélszolgálat és telesales területeken eltöltött több, mint 15 évében András különféle pozíciókban kamatoztatta tudását és tapasztalatát. A Studio Modernánál, majd már a Protocall csapatában is supervisori és projektmenedzseri pozíciókban szerzett tapasztalatot, 2014 óta a Protocall üzletfejlesztési igazgatója. Ügyfélkapcsolati és Contact Center fejlesztési projektekben személyesen is részt vesz és szívügye a hazai ügyfélkiszolgálás segítése az ország legnagyobb szakmai platformjának, a CONTACTnak az elnökeként is. András sporttérképén a sajáttestsúlyos edzések szerepelnek a központban, míg a szórakozás közben az utazás-zene-gasztronómia háromszögében érdemes keresni.

Díjaink

2010

Az Év Kiváló Call Centere

2011

Az Év Kiváló Call Centere

2012

Az Év Kiváló Call Centere

2019

Az Év Kereskedője Díj
(BKIK, XII. kerület)

2019

Szerethető Munkahely Díj

2020

Szerethető Munkahely Díj

2020

Employer Branding Különdíj
(DreamJobs)

Kell egy csapat – lehetőleg a legjobb!

Hisszük, hogy ha a legjobbak akarunk lenni, a legjobbakkal kell összefogni.

Minden ügyféligényre három terület profijaiból álló dedikált csapatok legjobb kombinációjával adjuk a lehető legmagasabb színvonalú megoldást.

Eladáshelyi marketing és polcszerviz megoldások
logisztika és csomagolóbázis
Sales outsourcing
Klasszikus ATL, BTL és online
ügynökségi feladatok
Esemény marketing, PR
megoldások
Vállalati kommunikációs
szolgáltatások
Munkaerő-kölcsönzés
Munkaerő-közvetítés
Teljes körű HR-szolgáltatások